Počítačová hra PEXESO v MATLABu\nl{} – Bc. Tomáš SEDLÁK
Bc. Tomáš SEDLÁK
Bakalářská práce
Počítačová hra PEXESO v MATLABu\nl{}
Computer game PEXESO in MATLAB\nl{}
Anotace:
První cást bakalárská práce obsahuje strucnou rešerši prostredí a ovládání grafického pocítacového programu Matlab. Druhá cást se zabývá vytvorením pocítacové hry PEXESO v prostredí Matlab. Jde o názornou ukázka toho, co vše je možné v tomto programu vytvorit. Bakalárská práce by mela sloužit studentum jako vhodný úvod a vedomostní základ pri tvorbe GUI (Graphical User Interface).Abstract:
The first part of this bachelor thesis contains brief recherche about enviroment of Matlab - computer graphical programme. The second part deals with creation of computer game PEXESO in Matlab enviroment. It is a demonstration of this programme capabilities. This bachelor thesis should also serve as proper introduction and base knowledge for GUI (Graphical User Interface) creation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2009
Zveřejnit od: 1. 6. 2009
Identifikátor:
11335
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEDLÁK, Tomáš. Počítačová hra PEXESO v MATLABu\nl{}. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 01. 06. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 1. 6. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
MATLAB-GUI pro minimalizaci logických funkcí metodou McCluskey
Jiří Hrbáček -
MATLAB-GUI pro rozpoznávání znaků z digitálního displeje MEMMERT One 7 pomocí kamery
Milan Novysedlák -
Návrh GUI v prostředí Matlab pro extrakci řečových příznaků
Jakub Jánošík -
LQG regulace v reálném čase v prostředí MATLAB
Jan Hudský -
Vývoj prostředí pro počítačovou hru v programu MATLAB
Lenka Šarmanová -
Příprava výukového materiálu pro tvorbu GUI v MATLABu
Jakub ŠIMEK -
Analýza signálu EEG v prostředí Matlab
Kamil Kluka -
Ovládání kamery BASLER A631f grafickým uživatelským rozhraním v softwareovém prostředí MATLAB
Filip Volný