Mgr. Marta POTUŽNÍKOVÁ

Diplomová práce

Nový produkt na trhu - kult-magazín

New product in the market-"kult-magazine"
Abstract:
The thesis is mapping beginnig, activity and marketing target of Mittelbayerische newspaper relating to kult-magazine. The practical part includes a competition analysis which are related to kult-Magazin. The thesis includes the questionnaire probe on the theme {\clq}reaktion inhabitant to new kult-Magazin and his interpretation. The project part conntets to the practical part in form of marketing …více
Abstract:
Německý trh printových medií je bohatý svojí nabídkou novin, časopisů a vstup na trh s novým titulem není jednoduchý. Diplomová práce dokumentuje vznik a rozvoj kult magazínu, nového produktu Mittelbayerische Verlag. Kult magazín je odrazem webové stránky kult.de pro vychodní Bavorsko. Každý registrovaný uživatel má na webu svůj profil s nímž se prezentuje.Spousta lidí zná web kult. de, ale kolik jich …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Zveřejnit od: 27. 4. 2011
Identifikátor: 10577

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. PhDr. Miroslav Zelinský, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POTUŽNÍKOVÁ, Marta. Nový produkt na trhu - kult-magazín. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.