Projekt marketingového plánu Regionálních farmářských potravin Z DĚDINY – Veronika Dlabajová
Veronika Dlabajová
Diplomová práce
Projekt marketingového plánu Regionálních farmářských potravin Z DĚDINY
The Project of the Marketing Plan of Regionální farmářské potraviny Z DĚDINY
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout projekt marketingového plánu Regionálních farmářských potravin Z DĚDINY. Práce byla rozdělena do dvou částí. Teoretická část obsahuje literární rešerši vztahující se k tvorbě marketingového plánu. V praktické části byla provedena situační analýza, jejíž výsledky sloužily jako podklad pro sestavení marketingového plánu. V práci byly navrženy jednotlivé akční programy …víceAbstract:
The aim of this thesis is to suggest a project of the marketing plan of Regionalní farmářské potraviny Z DĚDINY. The thesis was divided into two parts. The theoretical part includes a literature search related to the formation of marketing plan. In the practical part was implemented the situation analysis, whose results be used as a basis for the marketing plan. In this thesis were proposed several …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DLABAJOVÁ, Veronika. \textit{Projekt marketingového plánu Regionálních farmářských potravin Z DĚDINY}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/vzr7sa/.
Jak správně citovat práci
Dlabajová, Veronika. Projekt marketingového plánu Regionálních farmářských potravin Z DĚDINY. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán pro zavedení nového produktu v oblasti potravin na trh
Dominik Knopp -
Marketingový plán společnosti zaměřené na produkci potravin z hmyzu
David Orel -
Marketingová situační analýza firmy
Jana Dostálová -
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla -
Analýza financování sportovního klubu HCM Warriors Brno
Filip SABOL -
Analýza financování sportovního klubu
Iveta KRAUSOVÁ -
Analýza konkurence
Lenka Dobrovolná -
Situační analýza podniku
Jana Kupcová