Aplikace modelu ALACT reflektivní praxe do vzdělávání sester v intenzivní péči – Bc. Jitka Bezděková
Bc. Jitka Bezděková
Diplomová práce
Aplikace modelu ALACT reflektivní praxe do vzdělávání sester v intenzivní péči
Application of the model ALACT reflective practice in the nursing education in Intensive care
Anotace:
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na téma Aplikace modelu ALACT reflektivní praxe do vzdělávání sester v Intenzivní péči. Práce je rozdělena na dvě části. Úkolem teoretické části diplomové práce je objasnit základní pojmy spojené s reflexí a nastínit ji v kontextu intenzivní péče včetně specifikace modelu ALACT.Empirická část je založena na kvalitativní metodě sběru dat pomocí ohniskové skupiny …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the topic of Application of the model ALACT reflective practice in the nursing education in Intensive care. The thesis is divided into two parts. The goal of the theoretical part is to define basic terms connected with reflection in the intensive care context and specify the ALACT model. The empirical part is based on a qualitative research method with use of a focus …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x9ejq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Knechtová
- Oponent: doc. PhDr. Andrea Pokorná, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Lékařská fakultaMasarykova univerzita
Lékařská fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace ve zdravotnictví / Intenzivní péče
Práce na příbuzné téma
-
Reflective practice in Czech EFL teaching
Eliška Wheeler -
Reflektivní praxe v práci učitele střední školy
Marie Korčiánová -
Reflektivní praxe v práci lektorů cizích jazyků
Kamila Krutilová -
Bazální stimulace v intenzivní péči - teorie a praxe
Vlasta Hledíková -
Terapeutická hypotermie a její praxe v českých fakultních nemocnicích
Jakub Dvořáček -
Vnímání funkce mentora v klinické praxi intenzivní péče
Markéta Nedomová Bártová -
Znalosti, postoje a praxe zdravotníků o prevenci infekcí močových cest spojených se zavedeným permanentním močovým katétrem u pacientů na odděleních intenzivní péče
Jiří Ulman -
Povinná praxe po ukončení studia zdravotnického záchranáře
Barbora Šolcová