Theses 

Politický marketing a sociální média - politické strany a Twitter ve volbách do Poslanecké sněmovny v ČR v roce 2013 – Andrea VOTÁPKOVÁ

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní vztahy a východoevropská studia

Andrea VOTÁPKOVÁ

Bakalářská práce

Politický marketing a sociální média - politické strany a Twitter ve volbách do Poslanecké sněmovny v ČR v roce 2013

Political marketing and social media - political parties and twitter in parliamentary elections in the Czech Republic in 2013

Anotace: Cílem práce je analýza twitterové komunikace politických stran a jejích představitelů, kteří zvítězili ve volbách do Poslanecké sněmovny České republiky v roce 2013. Jednalo se o tyto strany: ANO, ČSSD, KDUČSL, KSČM, ODS, TOP 09 a Úsvit. Práce se rovněž zabývá porovnáním twitterové komunikace ve volbách do poslanecké sněmovny v roce 2010. V teoretické části vysvětluji koncept politického marketingu, který je využíván v rámci nových médií, jeho definici, historii, přechod k sociálním sítím a Twitteru. Druhá, praktická část práce, je rozdělena do tří hlavních kapitol. V první kapitole se věnuji tématům, která byla prostřednictvím tweetů jednotlivých stran upřednostňována. Druhá kapitola se věnuje image a profilaci lídrů stran na Twitteru. Třetí a zároveň poslední kapitola se věnuje použitím politických hashtagů v rámci twitterové komunikace politických stran a jejich lídrů.

Abstract: This bachelor thesis (Political marketing and social media political parties and Twitter in parliamentary elections in the Czech Republic in 2013) focuses on using of political marketing in case of Twitter for political communication in the time of election campaigns in the Czech republic in 2013. The analysis of this work will focus on the Twitter profiles of political parties and their leaders, that were elected in parliamentary elections in 2013: ANO movement, ČSSD, KDU-ČSL, KSČM, ODS, TOP 09 and Úsvit. The main aim of this work is to analyse and compare Twitter communication in two years, when the parliamentary elections took place in 2010 and 2013. The main body of my study consists of the theoretical part and following three practical chapters. The theoretical part is a description of the concept of political marketing including its history and transition to the social media and Twitter. In the chapter one I work with themes of tweets, which had a preference for individual political parties. The second chapter focuses on image and presentation of political leaders on their Twitter accounts. The last chapter is about using of political hashtags in political communication on Twitter. I am trying to find out if the political hashtags were in compliance with the political program of parties.

Klíčová slova: politický marketing, politické strany, sociální média, Twitter, volby, politická kampaň, hashtag

Jazyk práce: čeština

  • Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
  • Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PhDr. Přemysl Rosůlek, Ph.D.

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
https://portal.zcu.cz/stag?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=66385 Odkaz na soubor do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

Jak správně citovat práci

VOTÁPKOVÁ, Andrea. Politický marketing a sociální média - politické strany a Twitter ve volbách do Poslanecké sněmovny v ČR v roce 2013. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická


Nahoru | Aktuální datum a čas: 17. 7. 2019 01:04, 29. (lichý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz