Marketingový mix inovace vinařského produktu pro Šlechtitelskou stanici vinařskou Velké Pavlovice – Anna Šinoglová
Anna Šinoglová
Bachelor's thesis
Marketingový mix inovace vinařského produktu pro Šlechtitelskou stanici vinařskou Velké Pavlovice
Marketing Mix of the Wine Product Innovation for Wine Plant Breeding Station Velké Pavlovice
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zkoumat možnost zavedení inovace marketingového mixu vinařského produktu pro Šlechtitelskou stanici vinařskou Velké Pavlovice. Teoretická část se bude zabývat tradičním i moderním pojetím marektingového mixu. Praktická část představí stávající nabídku zkoumaného podniku. Návrh inovace se zaměří na obal vinařských produktů, jehož potenciál bude zkoumán pomocí kvantitativního …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2019
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠINOGLOVÁ, Anna. \textit{Marketingový mix inovace vinařského produktu pro Šlechtitelskou stanici vinařskou Velké Pavlovice}. Online. Bachelor's thesis. Jihlava: College of Polytechnics Jihlava. 2019. Available from: https://theses.cz/id/w0acjh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.