Marketingový mix inovace vinařského produktu pro Šlechtitelskou stanici vinařskou Velké Pavlovice – Anna Šinoglová
Anna Šinoglová
Bakalářská práce
Marketingový mix inovace vinařského produktu pro Šlechtitelskou stanici vinařskou Velké Pavlovice
Marketing Mix of the Wine Product Innovation for Wine Plant Breeding Station Velké Pavlovice
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zkoumat možnost zavedení inovace marketingového mixu vinařského produktu pro Šlechtitelskou stanici vinařskou Velké Pavlovice. Teoretická část se bude zabývat tradičním i moderním pojetím marektingového mixu. Praktická část představí stávající nabídku zkoumaného podniku. Návrh inovace se zaměří na obal vinařských produktů, jehož potenciál bude zkoumán pomocí kvantitativního …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.