Ondřej Navrátil

Bachelor's thesis

Trendy marketingu na sociálních sítích a jejich využití v oblasti gastronomie

Current marketing trends on social networks and their use in the field of gastronomy
Abstract:
Sociální sítě a gastronomie dnes spolu velmi úzce souvisí. Tato práce se pokouší nahléd-nout na aktuální marketingové trendy ve spojení se spotřebním chování uživatelů na sociálních sítích. Cílem této práce bylo zjistit co a proč uživatele vede ke sdílení svých gastronomických zážitků na sociálních sítích. Zkoumá i jaký zaujímají postoj k těmto současným trendům. V teoretické části se snaží pomocí …more
Abstract:
Social networks and gastronomy are very closely related today. This work attempts to look at current marketing trends in connection with consumer behavior of users on social networks. The aim of this work was to find out what the company leads and motivates to share its gastronomic experiences on social networks. It also examines people's attitudes to this current trend. In the theoretical part, author …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 9. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 8. 2020
  • Supervisor: Klára Šimůnková
  • Reader: Tomáš Kincl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81430