Bc. Martin Bělohoubek

Master's thesis

User Support Service in Small and Startup IT Companies

User Support Service in Small and Startup IT Companies
Abstract:
Poskytování služeb informačních technologií (IT) se v dnešní době neobejde bez kvalitní uživatelské podpory (též technická podpora). Jejím cílem je pomáhat zákazníkům s řešením libovolných problémů, které mohou při využívání poskytovaných služeb nastat. Přestože způsoby a procesy poskytování takovéto služby byly popsány v mnoha průmyslových standardech a „nejlepších praktikách“, mají zejména mnohé …more
Abstract:
User support service is an important part of today’s IT service provisioning. Its purpose is to help users to overcome any difficulty encountered during interaction with a service/product and to increase their satisfaction. Although, it has been captured and described in many industrial standards and best-practices, many small IT businesses still fail to implement this service in efficient and manageable …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2011
  • Supervisor: RNDr. Zdenko Staníček, Ph.D.
  • Reader: RNDr. Pavel Minařík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky