Bc. Martin Bělohoubek

Diplomová práce

User Support Service in Small and Startup IT Companies

User Support Service in Small and Startup IT Companies
Anotace:
Poskytování služeb informačních technologií (IT) se v dnešní době neobejde bez kvalitní uživatelské podpory (též technická podpora). Jejím cílem je pomáhat zákazníkům s řešením libovolných problémů, které mohou při využívání poskytovaných služeb nastat. Přestože způsoby a procesy poskytování takovéto služby byly popsány v mnoha průmyslových standardech a „nejlepších praktikách“, mají zejména mnohé …více
Abstract:
User support service is an important part of today’s IT service provisioning. Its purpose is to help users to overcome any difficulty encountered during interaction with a service/product and to increase their satisfaction. Although, it has been captured and described in many industrial standards and best-practices, many small IT businesses still fail to implement this service in efficient and manageable …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
  • Vedoucí: RNDr. Zdenko Staníček, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Pavel Minařík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky