Úloha motivace ve výchovně vzdělávacím procesu – Renata Dudlová
Renata Dudlová
Bachelor's thesis
Úloha motivace ve výchovně vzdělávacím procesu
The role of motivation in the educational process
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývala problematikou práce s motivací ve školním kontextu, konkrétně žáky SOU a SŠ. Práce byla rozdělena do dvou částí, obsahuje část teoretickou a praktickou. Zahrnuje vymezení definice motivace, její rozdělení a různé faktory. Vymezuje motivaci vnitřní vůči motivaci vnější a motivační zaměření žáka (poznávací, sociální, výkonové potřeby), dále problematikou odměn a trestů …viacAbstract:
This bachelor's thesis deals with the issue of work with motivation in the school context, specifically with SOU and SŠ pupils. The work is divided into two parts, it contains a theoretical and a practical part. It includes defining the definition of motivation, its distribution and various factors. It defines internal motivation versus internal motivation and motivational orientation of the pupil …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2023
- Vedúci: PhDr. Monika Dobiášová, Ph.D.
- Oponent: Jiří Votava, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Institut vzdělávání a poradenstvíCzech University of Life Sciences Prague
Institute of Education and CommunicationBachelor programme:
Pedagogy for Teachers of Practical Training
Práce na příbuzné téma
-
Young Learners and Teenagers – Analysis of their Attitudes to English Language Learning
Eva Loukotková -
Young learners' attitudes to learning English in Bruntál schools
Matěj JELEN -
Faktory vedoucí u intelektově nadprůměrného jedince ke ztrátě motivace k učení a k negativním postojům k dalšímu vzdělávání
Jana ŠMEJKALOVÁ -
Postoje žáků k angličtině a učení se anglickému jazyku
Markéta MÜLLEROVÁ -
Postoje učitelů ZŠ a MŠ Kladno k žákům se specifickými poruchami učení a chování, zejména se zřetelem k ADHD
Hana Dlouhá -
Postoje mladých katolíků českobudějovické diecéze k učení a praxi církve
Jan ROTHSCHEDL -
Postoje dospělých k celoživotnímu učení
Laura Brychtterová -
Přístupy studentů tělesné výchovy k učení a jejich postoje ke studiu na vysoké škole
Veronika ŠMÍDOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva