Výuka elementárního čtení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Mgr. Dagmar Urbánková
Mgr. Dagmar Urbánková
Master's thesis
Výuka elementárního čtení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Teaching elementary reading to pupils with special educational needs
Abstract:
Diplomová práce pojednává o výuce elementárního čtení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Teoretická část je zaměřena na klasifikaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, jejich definici a metody ve výuce elementárního čtení. Praktická část zahrnuje výzkumné šetření. Cílem výzkumného šetření je zjistit, které metody, formy, hodnocení, učebnice a didaktické pomůcky upřednostňují učitelé …moreAbstract:
Diploma thesis deals with teaching elementary reading to pupils with special educational needs. The theoretical part is focused on definitions, basic problems of pupils with special educational needs and summary of methods of elementary reading. The practical part involves a research. The research is focused on methods, forms, evaluation, textbooks and teaching aids which are mostly used in teaching …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/utkn6/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2011
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA