Relaunch značky Frisco s důrazem na komunikační strategii. – Milena Uhrová
Milena Uhrová
Master's thesis
Relaunch značky Frisco s důrazem na komunikační strategii.
The relaunch of the brand Frisco focused on its communication strategy
Abstract:
Diplomová práce se zabývá relaunchem značky perlivého alkoholického nápoje Frisco realizovaného na přelomu let 2008 a 2009. Nejvýznamnější změna spočívala především ve vymezení zcela nové cílové skupiny. Hlavním cílem práce je analýza značky Frisco z pohledu této redefinované cílové skupiny -- povědomí o značce v cílové skupině a image značky. Teoretická část práce se zabývá definicí pojmu značka, …moreAbstract:
The graduation theses deals with the relaunch of the sparkling alcoholic drink Frisco realised between 2008 and 2009. The most important change within the mentioned relaunch consisted in a redefinition of the brand's target group. The main task of the graduation theses was to analyze the brand according to its new target group -- brand awareness within the redefined target group and the image of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24679
Thesis defence
- Date of defence: 8. 9. 2010
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jiří Mikeš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24679
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické řízení značky
Polina Voitenko -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová -
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
Petra Konečná