Predikce výsledků esportových zápasů pomocí regresních modelů – Matěj Novotný
Matěj Novotný
Bakalářská práce
Predikce výsledků esportových zápasů pomocí regresních modelů
Prediction of eSports match outcomes using regression models
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a predikci výsledků zápasů v eSportové hře League of Legends (LoL) pomocí strojového učení. Srovnáváme predikční metody používané v tradičních sportech a v eSportu, aby zdůraznili klíčové rozdíly a specifika těchto dvou odvětví. Využíváme tři metody strojového učení, gradient boosting, náhodný les a logistická regrese, k vytvoření přesného a robustního modelu …víceAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on the analysis and prediction of match results in the eSport game League of Legends (LoL) using machine learning. We compare predictive methods used in traditional sports and in eSport to highlight the key differences and specificities of these two fields. We utilize three machine learning methods, gradient boosting, random forest, and logistic regression, to create …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89646
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2024
- Vedoucí: Jan Rejthar
- Oponent: Jan Fojtík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89646
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Matematické metody v ekonomii / Datové analýzy a modelování
Práce na příbuzné téma
-
Comparative Analysis of Multivariate Statistical Methods for Predicting Football Match Outcomes using Real Data
Job Paul Maria Bonsel -
Big Data Analysis for Predicting Road Traffic Accident Severity
Ametu Negash Redi -
Regression analysis on tests results for diabetes diagnosis using R
Gayrat Dadamirzaev -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Analysis of match quality in League of Legends across different times of the day
Vlastimil Peer -
Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
Kateřina Biličková -
Analýza, návrh a implementace portálu hry League of Legends
Andrej Thurzo