Pavla Sedláková

Bakalářská práce

Marketing luxusní značky Dior

Marketing of the luxury brand Dior
Anotace:
Hlavním tématem bakalářské práce je marketing luxusní módní značky Dior. Jejím cílem je popsat a analyzovat marketingové metody. Tato práce popisuje, jaké nástroje Dior při získávání zákazníka využívá a zda tyto nástroje fungují. Teoretickou částí práce jsem se zaměřila na představení marketingu, marketingového mixu a marketingové strategie. Dále jsem se věnovala luxusu. Metodologická část seznamuje …více
Abstract:
The main topic of this bachelor thesis is the marketing of the luxury fashion brand Dior. The aim is to describe and analyze marketing methods. This thesis describes which tools Dior use to gain customers and how these tools work. The theoretical part of my work is focused on introducing marketing, marketing mix and marketing strategy. I was also devoted to luxury. The methodological part introduces …více
 

Klíčová slova

luxus marketing Dior

Keywords

marketing Dior luxury
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 2. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Iva Horáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69958

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management