Jazykové dovednosti žáků čtyřletých a osmiletých gymnázií – Kamila FROLOVÁ
Kamila FROLOVÁ
Bakalářská práce
Jazykové dovednosti žáků čtyřletých a osmiletých gymnázií
Language Skills of Students of Secondary Grammar Schools
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku jazykových dovedností studentů gymnázia. Hlavním cílem práce je porovnat jazykové dovednosti žáků čtyřletého a osmiletého gymnázia. Obsahem této bakalářské práce je teoretická část a praktická část. V teoretické části je vymezen vzdělávací systém v České republice, systém kurikulárních vzdělávacích dokumentů, mezinárodní výzkum v oblasti vzdělávání PISA …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the issue of Language skills of students of gymnasium. The main aim of thesis is to compare language skills of the four-year gymnasium and the eight-year gymnasium students. This bachelor thesis comprises a theoretical part and a practical part. The theoretical part defines an educational system in the Czech Republic as well as a curricular educative documents system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Jana Vejvodová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FROLOVÁ, Kamila. Jazykové dovednosti žáků čtyřletých a osmiletých gymnázií. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Český jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Rozdíly mezi anglickým a českým vokalickým systémem a jejich popis v pracích Skaličkové a Pačesové
Leona Vařílková -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ -
Aktuální témata v literatuře pro děti a mládež na příkladu děl Muffin a čaj a Koláčky a spiklenci
Klára ZŮBKOVÁ -
Využití mýtů v českém jazyce a literatuře na středních školách a porovnání s jejich využitím v českém jazyce a literatuře na základních školách
Anna Štěrbová -
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
Napětí mezi poetikou biedermeieru a ideálního realismu. Komparace románu Der Nachsommer A. Stiftera a Západu K. V. Raise
Lenka Máčalová -
Motivy a symboly ve středověkých a barokních písních s mariánskou tematikou. (A s čela se jí svezly na klekátko oříškové vlásky.)
Anežka Horáková