Významy, významové struktury a hermeneutická identita výtvarného uměleckého díla v dialogu žáků a studentů : zprostředkování současné sakrální architektury – Bc. Daniela PIETRASZOVÁ
Bc. Daniela PIETRASZOVÁ
Master's thesis
Významy, významové struktury a hermeneutická identita výtvarného uměleckého díla v dialogu žáků a studentů : zprostředkování současné sakrální architektury
Meaning, semantic structures and hermeneutic identity Fine artwork in the dialogue of students: mediation of contemporary religious architecture
Abstract:
Tato diplomová práce zkoumá problematiku zprostředkování umění a kultury v kontextu s tématikou hermeneutiky, interpretace a vizuální komunikace. Teoreticky i prakticky ji aplikuje na zprostředkování současné sakrální architektury. Popisuje aktuální projekty v oblasti zprostředkování umění a kultury a také významné moderní a současné sakrální stavby. Podrobně se věnuje trojici současných sakrálních …moreAbstract:
This thesis explores the issue of art and culture in the context of the theme of hermeneutics, interpretation and visual communication. Theoretically and practically applies it to mediation contemporary sacred architecture. It describes the current projects in the field of art and culture, as well as important modern and contemporary sacred buildings. The work elaborates three of contemporary religious …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2015
Accessible from:: 3. 4. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 6. 5. 2015
- Supervisor: PhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PIETRASZOVÁ, Daniela. \textit{Významy, významové struktury a hermeneutická identita výtvarného uměleckého díla v dialogu žáků a studentů : zprostředkování současné sakrální architektury}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2015. Available from: https://theses.cz/id/w11giu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PIETRASZOVÁ, Daniela. Významy, významové struktury a hermeneutická identita výtvarného uměleckého díla v dialogu žáků a studentů : zprostředkování současné sakrální architektury. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Upper Secondary Schools / 2s-vv-vv-13
Theses on a related topic
-
Teorie architektury a designu v digitálním věku: teoretická revize myšlení o digitálně zprostředkované architektuře a designu
Ondřej Staněk -
Zprostředkování architektury města Turnov žákům 2. stupně ZŠ formou tištěných učebních materiálů.
Denisa ISLOVÁ -
Zprostředkování architektury a vybraných uměleckých stylů dětem na 1. st. brněnských ZŠ
Petra Horáková -
Podívej se na to jinak... Cesta ke zprostředkování architektury prostřednictvím aktivní knížky
Veronika Kusáková -
Zprostředkování architektury města Krnova žákům druhého stupně Základní školy
Nikola MACHŮ -
Genius loci a edukační potenciál meziválečné architektury Zlína
Dušan Nečas -
Prezentace jihlavské architektury z let 1900-2000 (dosavadní způsoby, nové možnosti, návrhy)
Marie Nováková -
Prezentace jako dialog: sakrální architektura a její potenciál pro současné umění
Romana VESELÁ