Bc. Daniela PIETRASZOVÁ

Master's thesis

Významy, významové struktury a hermeneutická identita výtvarného uměleckého díla v dialogu žáků a studentů : zprostředkování současné sakrální architektury

Meaning, semantic structures and hermeneutic identity Fine artwork in the dialogue of students: mediation of contemporary religious architecture
Abstract:
Tato diplomová práce zkoumá problematiku zprostředkování umění a kultury v kontextu s tématikou hermeneutiky, interpretace a vizuální komunikace. Teoreticky i prakticky ji aplikuje na zprostředkování současné sakrální architektury. Popisuje aktuální projekty v oblasti zprostředkování umění a kultury a také významné moderní a současné sakrální stavby. Podrobně se věnuje trojici současných sakrálních …more
Abstract:
This thesis explores the issue of art and culture in the context of the theme of hermeneutics, interpretation and visual communication. Theoretically and practically applies it to mediation contemporary sacred architecture. It describes the current projects in the field of art and culture, as well as important modern and contemporary sacred buildings. The work elaborates three of contemporary religious …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2015
Accessible from:: 3. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 5. 2015
  • Supervisor: PhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PIETRASZOVÁ, Daniela. Významy, významové struktury a hermeneutická identita výtvarného uměleckého díla v dialogu žáků a studentů : zprostředkování současné sakrální architektury. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta