Bc. Daniela PIETRASZOVÁ

Diplomová práce

Významy, významové struktury a hermeneutická identita výtvarného uměleckého díla v dialogu žáků a studentů : zprostředkování současné sakrální architektury

Meaning, semantic structures and hermeneutic identity Fine artwork in the dialogue of students: mediation of contemporary religious architecture
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá problematiku zprostředkování umění a kultury v kontextu s tématikou hermeneutiky, interpretace a vizuální komunikace. Teoreticky i prakticky ji aplikuje na zprostředkování současné sakrální architektury. Popisuje aktuální projekty v oblasti zprostředkování umění a kultury a také významné moderní a současné sakrální stavby. Podrobně se věnuje trojici současných sakrálních …více
Abstract:
This thesis explores the issue of art and culture in the context of the theme of hermeneutics, interpretation and visual communication. Theoretically and practically applies it to mediation contemporary sacred architecture. It describes the current projects in the field of art and culture, as well as important modern and contemporary sacred buildings. The work elaborates three of contemporary religious …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 5. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PIETRASZOVÁ, Daniela. Významy, významové struktury a hermeneutická identita výtvarného uměleckého díla v dialogu žáků a studentů : zprostředkování současné sakrální architektury. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta