Významy, významové struktury a hermeneutická identita výtvarného uměleckého díla v dialogu žáků a studentů : zprostředkování současné sakrální architektury – Bc. Daniela PIETRASZOVÁ
Bc. Daniela PIETRASZOVÁ
Diplomová práce
Významy, významové struktury a hermeneutická identita výtvarného uměleckého díla v dialogu žáků a studentů : zprostředkování současné sakrální architektury
Meaning, semantic structures and hermeneutic identity Fine artwork in the dialogue of students: mediation of contemporary religious architecture
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá problematiku zprostředkování umění a kultury v kontextu s tématikou hermeneutiky, interpretace a vizuální komunikace. Teoreticky i prakticky ji aplikuje na zprostředkování současné sakrální architektury. Popisuje aktuální projekty v oblasti zprostředkování umění a kultury a také významné moderní a současné sakrální stavby. Podrobně se věnuje trojici současných sakrálních …víceAbstract:
This thesis explores the issue of art and culture in the context of the theme of hermeneutics, interpretation and visual communication. Theoretically and practically applies it to mediation contemporary sacred architecture. It describes the current projects in the field of art and culture, as well as important modern and contemporary sacred buildings. The work elaborates three of contemporary religious …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PIETRASZOVÁ, Daniela. \textit{Významy, významové struktury a hermeneutická identita výtvarného uměleckého díla v dialogu žáků a studentů : zprostředkování současné sakrální architektury}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/w11giu/.
Jak správně citovat práci
PIETRASZOVÁ, Daniela. Významy, významové struktury a hermeneutická identita výtvarného uměleckého díla v dialogu žáků a studentů : zprostředkování současné sakrální architektury. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství výtvarné výchovy pro SŠ a ZUŠ
Práce na příbuzné téma
-
Teorie architektury a designu v digitálním věku: teoretická revize myšlení o digitálně zprostředkované architektuře a designu
Ondřej Staněk -
Zprostředkování architektury města Turnov žákům 2. stupně ZŠ formou tištěných učebních materiálů.
Denisa ISLOVÁ -
Zprostředkování architektury a vybraných uměleckých stylů dětem na 1. st. brněnských ZŠ
Petra Horáková -
Podívej se na to jinak... Cesta ke zprostředkování architektury prostřednictvím aktivní knížky
Veronika Kusáková -
Zprostředkování architektury města Krnova žákům druhého stupně Základní školy
Nikola MACHŮ -
Genius loci a edukační potenciál meziválečné architektury Zlína
Dušan Nečas -
Prezentace jihlavské architektury z let 1900-2000 (dosavadní způsoby, nové možnosti, návrhy)
Marie Nováková -
Prezentace jako dialog: sakrální architektura a její potenciál pro současné umění
Romana VESELÁ