Barbora Valentová

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu společnosti Coffee Express

A Marketing Mix of the Coffee Express Company
Abstract:
Bachelor thesis focuses on analysis of marketing mix of company called Coffee Express. This work consists of two parts, theoretical and practical. Basic terms, such as marketing mix and its tools, SWOT and PESTLE analyses are explained in the first, theoretical part, with help of professional literature. The practical part describes the Coffee Express com-pany and analyses the current state of the …více
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu firmy Coffee Express. Práce obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou. V první, teoretické části, jsou s pomocí odbornýh zdrojů vysvětleny základní pojmy týkající se marketingového mixu a jeho nástrojů, SWOT analýza a PESTLE analýza. Praktická část obsahuje popis firmy Coffee Express a popisuje současný stav marketingového mixu společnosti …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jiří Vaněk, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Valentová, Barbora. Analýza marketingového mixu společnosti Coffee Express. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi