Analýza marketingového mixu společnosti Coffee Express – Barbora Valentová
Barbora Valentová
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu společnosti Coffee Express
A Marketing Mix of the Coffee Express Company
Abstract:
Bachelor thesis focuses on analysis of marketing mix of company called Coffee Express. This work consists of two parts, theoretical and practical. Basic terms, such as marketing mix and its tools, SWOT and PESTLE analyses are explained in the first, theoretical part, with help of professional literature. The practical part describes the Coffee Express com-pany and analyses the current state of the …moreAbstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu firmy Coffee Express. Práce obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou. V první, teoretické části, jsou s pomocí odbornýh zdrojů vysvětleny základní pojmy týkající se marketingového mixu a jeho nástrojů, SWOT analýza a PESTLE analýza. Praktická část obsahuje popis firmy Coffee Express a popisuje současný stav marketingového mixu společnosti …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Valentová, Barbora. Analýza marketingového mixu společnosti Coffee Express. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový mix společností zabývajících se výrobou nápojů
Anna Lechnerová -
Marketingový mix koncertu
Lukáš Langer -
Marketingový mix ubytovacího zařízení
Hana Zezulková -
A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Vojtěch Doležal -
A Marketing Communications Mix for a Translation Company
Barbora Habrúnová -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre
Taťána Tellerová -
Benchmarking vybrané společnosti
Michaela Kučerová