Příležitosti na trhu vína pro rodinné vinařství – Bc. Miluše Pfefferová
Bc. Miluše Pfefferová
Master's thesis
Příležitosti na trhu vína pro rodinné vinařství
Opportunities in the wine market for family winery
Abstract:
Cílem diplomové práce je vymezit okruh příležitostí na trhu vína při současných podmínkách v České republice. V rámci literární rešerše v diplomové práci byly vymezeny a vysvětleny základní pojmy a ekonomické aspekty formující současný český agrobyznys, konkrétně trh vína. Rovněž byla provedena komoditní charakteristika prodávaného artiklu a produktů s vyšší přidanou hodnotou, jež jsou předmětem obchodní …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to define the range of opportunities on the wine market under the current conditions in the Czech Republic. The basic concepts and economic aspects of contemporary Czech agrobusiness, namely the wine market, were defined and explained within the theoretical part of this thesis. The commodity characteristics of the product and higher value-added products, which are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2020
Identifier:
https://is.sting.cz/th/kedg0/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2020
- Supervisor: Ing. Vojtěch Tamáš, Ph.D.
- Reader: Ing. Veronika Hrubá Krásná
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Trh s vínem v ČR
Magdalena Tomanová -
Zhodnocení trhu s vínem v České republice v kontextu s Evropskou unií
Hana Perničková -
Zhodnocení vlivu Číny na trh s vínem
Eva Herčíková -
Trh s vínem v České republice a politika vinohradnictví a vinařství
Eliška Vlašicová -
Faktory působící na trh s vínem v České republice.
Marie Blahová -
Zahraniční obchod EU s vínem s důrazem na ČR
Daniela Dvořáková -
Španielsky trh s vínom
Roman Straňovský -
Zhodnocení trhu s vínem v České republice za použití gravitačního modelu obchodu
Ondřej Havlík