Rebranding dealerské sítě společnosti ŠKODA AUTO Česká Republika a jeho dopad na zákaznickou spokojenost. – Bc. Jiří Fligr
Bc. Jiří Fligr
Master's thesis
Rebranding dealerské sítě společnosti ŠKODA AUTO Česká Republika a jeho dopad na zákaznickou spokojenost.
Rebranding of the SKODA AUTO network in Czech Republic and its impact on customer satisfaction
Abstract:
Práce se zaobírá tématem procesu budování značky jakožto důležitého a charakteristického prvku každého podnikatelského subjektu. Hlavním cílem této práce je ověřit případnou korelaci mezi změnou korporátní identity prodejní sítě společnosti ŠKODA Auto Česká Republika a měřitelnými kvantitativním a kvalitativními ukazateli, jako je zákaznická spokojenost a generovaný zisk, mající dopad na podnikatelské …moreAbstract:
The topic of the diploma thesis is related to the process of brand identity as an important and characteristic element of every business entity. The main goal of this work is to verify the possible correlation between the change of the corporate identity of the ŠKODA Auto sales network in the Czech Republic and measurable quantitative and qualitative indicators such as customer satisfaction and generated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavel Pánek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FLIGR, Jiří. \textit{Rebranding dealerské sítě společnosti ŠKODA AUTO Česká Republika a jeho dopad na zákaznickou spokojenost.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/w14yr6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Corporate identity společnosti Škoda Auto a.s.
Radim Havlišta -
Změna Corporate Identity jako prostředku Růstové strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Barbora Spitzerová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights