Mgr. Viktorie Vacková

Diplomová práce

Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu

The use of mobile applications for increasing customer value as a modern tool of direct marketing
Anotace:
Tato práce se zabývá nedostatečně prozkoumanou oblastí: úlohou a účinností mobilních aplikací potravinářských řetězců při zvyšování hodnoty zákazníka, přičemž se zaměřuje na perspektivu spotřebitele. Kontextem studie je trh s potravinami v České republice se specifickým zaměřením na sedm předních potravinářských řetězců – Kaufland, Albert, Lidl, Penny Market, Tesco, Globus a Billa. Výzkum zkoumá klubové …více
Abstract:
This thesis delves into an under-researched area: the role and effectiveness of grocery chains' mobile applications in enhancing customer value, focusing on the consumer's perspective. The context of the study is the Czech Republic's grocery market, with a specific focus on seven leading grocery chains – Kaufland, Albert, Lidl, Penny Market, Tesco, Globus, and Billa. The research examines these chains …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Radek Turčáni
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní