Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu – Mgr. Viktorie Vacková
Mgr. Viktorie Vacková
Diplomová práce
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
The use of mobile applications for increasing customer value as a modern tool of direct marketing
Anotace:
Tato práce se zabývá nedostatečně prozkoumanou oblastí: úlohou a účinností mobilních aplikací potravinářských řetězců při zvyšování hodnoty zákazníka, přičemž se zaměřuje na perspektivu spotřebitele. Kontextem studie je trh s potravinami v České republice se specifickým zaměřením na sedm předních potravinářských řetězců – Kaufland, Albert, Lidl, Penny Market, Tesco, Globus a Billa. Výzkum zkoumá klubové …víceAbstract:
This thesis delves into an under-researched area: the role and effectiveness of grocery chains' mobile applications in enhancing customer value, focusing on the consumer's perspective. The context of the study is the Czech Republic's grocery market, with a specific focus on seven leading grocery chains – Kaufland, Albert, Lidl, Penny Market, Tesco, Globus, and Billa. The research examines these chains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oooxo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Radek Turčáni
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VACKOVÁ, Viktorie. \textit{Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/w17qip/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní technologie v maloobchodě
Martin STEHLÍK -
Návrh metodiky pro stanovení a praktickou aplikaci k-hodnoty pro běžně používané příměsi a cementy
Matěj Prudil -
Aplikace metod fundamentální analýzy pro nalezení fair hodnoty akcií vybraného odvětví
Ondřej Habr -
Aplikace pro stanovení a predikování tuhostních parametrů pneumatik pro automobily na základě experimentálních dat
Jana Dufková -
Aplikace teorie extrémních hodnot a kopul pro modelování operačního rizika pojišťovny
Jiří Koudelka -
Mobilní aplikace pro podporu sportovního tréninku
Tomáš OROŠ -
Aplikace pro doporučování cen ubytování
Jan Hála -
Podnikání v cestovním ruchu z pohledu ochrany spotřebitele
Andrea Schiefertová