Testování loga pro společnost na trhu hydroenergetiky – Lukáš Adam
Lukáš Adam
Bachelor's thesis
Testování loga pro společnost na trhu hydroenergetiky
Logo Testing for the Company on Hydroenergetic Market
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou loga pro společnost vstupující na trh hydroenergetiky. V bakalářské práci jsou nejprve popsána teoretická východiska značky a tvorby loga. Následně je podrobně charakterizována společnost a její produkt. Po důkladné rešerši sekundárních dat byly vytvořeny návrhy loga, následně byl proveden kvantitativní výzkum metodou elektronického dotazování a také výzkum kvalitativní …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with creation of logo design for the company entering hydroenergetics market. The bachelor thesis describes the theoretical starting points of the brand and logo creation. Then the company and its product are characterized. After thorough search of secondary data, logotypes were created, then quantitative research was carried out using the method of electronic polling and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/132878
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2018
- Vedúci: Šárka Velčovská
- Oponent: Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky
Nela Myslivečková -
Logo jako součást obchodní značky v průmyslových firmách
Radek Štekl -
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
Zuzana Barysz -
Budování obchodní značky. Porovnání teorie a praxe na příkladu budování značky Oskar.
Daniel Krejsa -
NÁVRH LOGA A ORIENTAČNÍHO SYSTÉMU
Valerie KOLÁŘOVÁ -
NÁVRH LOGA A ORIENTAČNÍHO SYSTÉMU HISTORICKÉHO OBJEKTU. KLÁŠTER KLADRUBY
Martin KRBEC -
Návrh loga a orientačního systému historického objektu. Klášter Kladruby
Martin KRBEC -
Personální marketing a Employer Branding
Eduarda Šuchaňová