Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy – Mgr. Eva ZAJASENSKÁ
Mgr. Eva ZAJASENSKÁ
Master's thesis
Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
The influence of internal PR on values and attitudes of employees towards their company
Abstract:
Cieľom tejto práce je vytvoriť efektívnu internú komunikáciu vo vlastnej firme. Teoretická časť práce vysvetľuje formy a nástroje interných PR, metodiku výskumu a pracovnú hypotézu. Analytická časť zoznamuje s výsledkami marketingového výskumu, ktorý bol určený na prieskum vplyvu prostriedkov internej komunikácie na postoje a hodnoty zamestnancov slovenských a českých firiem. Projektová časť práce …moreAbstract:
The aim of this work is to create effective internal communication in own company. The theoretical part explains forms and tools of internal PR, methodology of research and op-erative hypothesis. The analytic part introduces results of marketing research, which was specified for examination the influence of internal communication assets on attitudes and values of Slovak and Czech employees. The project …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10590
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAJASENSKÁ, Eva. \textit{Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/w1gabx/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZAJASENSKÁ, Eva. Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Interná komunikácia na príklade vybranej spoločnosti
Veronika Mandalíková -
Manažérska komunikácia v hoteloch
Gabriela Oravcová -
Efektívna interná komunikácia (v medzinárodnej poradenskej spoločnosti)
Alexandra Bilá -
Víme, kolik nás opravdu stojí zábava na internetu?
Kateřina PAVLISOVÁ -
Víme, kolik nás opravdu stojí zábava na internetu?
Kateřina PAVLISOVÁ -
E-sport: Soutěž a zábava ve věku nových médií
Rostislav Kavan -
Značka jako zábava
Tomáš Svoboda -
Internetová zábava (on-line hry, hazard, komunity)
Stanislav Němec