Václav Tvarůžka
Bakalářská práce
Zvíře u Garryho Winogranda
Animal from the Garry Winogrand´s point of view
Anotace:
Práce se zabývá představením Garryho Winogranda jakožto dokumentárního fotografa a dále pak analyzuje problém omezené možnosti pohledu, která se manifestuje právě v nemožnosti pohledu na zvíře. Práce vychází z eseje Johna Bergera "O Pohledu", který vyvozuje tuto omezenou možnost komunikace skrz nástup kapitalismu a vytržení člověka z přírody. S čímž souvisí také fenomén zoologické zahrady. Práce je …víceAbstract:
Work is an introduction to the work of Gary Winogrand and also analysis of the issue of limited possibility of looking which manifests in the particular problem, of impossibility of looking at animal. Work is based on essay from John Berger who concludes this communication problem trough the rise of capitalism and lost connection between human and animal creature. This thing is also connected to the …víceKlíčová slova
teorie fotografieKlíčová slova
spisovateléKlíčová slova
americká fotografieKlíčová slova
fotografovéKlíčová slova
zoologické zahradyKlíčová slova
dokumentární fotografieObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2016
- Vedoucí: Tomáš DVOŘÁK
- Oponent: Josef Ledvina
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 12. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Fotografie
Práce na příbuzné téma
-
T: „Život mimo systém v současné americké dokumentární fotografii v pracích A. Sotha, L. Foglia a M. Genitempa”
Mateusz Kowalik -
Vizuální filmový styl neo-noir z pohledu fotografie
Ondřej Konečný -
1.Teoretická část:\nl{} Fotografie v prostředí zoologických zahrad\nl{}\nl{} 2.Praktická část:\nl{} a) Zoo - publikace\nl{} b) Zoo
Jakub SKOKAN -
Jiří Jeníček: Teorie aktualizované fotografie
Barbora Kundračíková -
Juxtapozice současné teorie fotografie
Adam Holubovský -
Václav Jírů: Teorie fotografie
Barbora Kundračíková -
Estetika sociální fotografie v časopisu Fotograf
Marie Knápková -
Vývoj fotografie a význam současné reportážní a dokumentární fotografie
Kristýna Řádková