Bc. Kateřina Pažoutová

Diplomová práce

Etické aspekty v reklamě na léčivé přípravky a doplňky stravy

Ethical Issues in the Promotion of Drugs and Dietary Supplements
Anotace:
Diplomová práce se zabývá etikou v reklamě se specifikací na reklamy na léčivé přípravky a doplňky stravy určené pro širokou veřejnost. Cílem práce je zjistit míru vnímání férovosti v reklamě spotřebiteli, možnost rozlišení reklam na léčivé přípravky a doplňky stravy a rozpoznání manipulace v rámci těchto dvou značně odlišných produktů. V první části práce je vypracován teoretický základ, jež se zabývá …více
Abstract:
The thesis deals with ethics in advertising with a specific focus on advertisements for pharmaceuticals and dietary supplements intended for the general public. The aim of the thesis is to determine the degree to which consumers perceive fairness in advertising, the possibility of distinguishing between advertisements for pharmaceuticals and dietary supplements, and the recognition of manipulation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Michal Stránský, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pažoutová, Kateřina. Etické aspekty v reklamě na léčivé přípravky a doplňky stravy. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace