Etické aspekty v reklamě na léčivé přípravky a doplňky stravy – Bc. Kateřina Pažoutová
Bc. Kateřina Pažoutová
Diplomová práce
Etické aspekty v reklamě na léčivé přípravky a doplňky stravy
Ethical Issues in the Promotion of Drugs and Dietary Supplements
Anotace:
Diplomová práce se zabývá etikou v reklamě se specifikací na reklamy na léčivé přípravky a doplňky stravy určené pro širokou veřejnost. Cílem práce je zjistit míru vnímání férovosti v reklamě spotřebiteli, možnost rozlišení reklam na léčivé přípravky a doplňky stravy a rozpoznání manipulace v rámci těchto dvou značně odlišných produktů. V první části práce je vypracován teoretický základ, jež se zabývá …víceAbstract:
The thesis deals with ethics in advertising with a specific focus on advertisements for pharmaceuticals and dietary supplements intended for the general public. The aim of the thesis is to determine the degree to which consumers perceive fairness in advertising, the possibility of distinguishing between advertisements for pharmaceuticals and dietary supplements, and the recognition of manipulation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pažoutová, Kateřina. Etické aspekty v reklamě na léčivé přípravky a doplňky stravy. Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na léčiva a doplňky stravy a její právní aspekty
Helena Kratochvílová -
Etika a reklama - případ reklamy na léčivé přípravky
Libuše Drešlová -
Reklama na potraviny a její právní aspekty
Zdeněk Makovec -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Reklama na léčiva a doplňky stravy a její právní aspekty
Helena Kratochvílová -
Etika a reklama - případ reklamy na léčivé přípravky
Libuše Drešlová -
Reklama na potraviny a její právní aspekty
Zdeněk Makovec -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková