Bc. Stanislava Stratilová

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie konkrétní instituce

Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Anotace:
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie konkrétní instituce na základě metod analýz vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Výsledky těchto metod jsou doplněné o rozhovor s vedením podniku a dotazníkové šetření. Všechny tyto podklady slouží k návrhu marketingové strategie.
Abstract:
The thesis is regarding proposal of the marketing strategy of the concrete institution based on analysis methods of the internal and external environment of the company. Results of these methods are accompanied by interview with company management and survey questionnaire. All these underlying information serve to proposal of the marketing strategy.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2020
  • Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marian Petrjanoš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STING