Bc. Stanislava Stratilová

Master's thesis

Návrh marketingové strategie konkrétní instituce

Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Abstract:
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie konkrétní instituce na základě metod analýz vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Výsledky těchto metod jsou doplněné o rozhovor s vedením podniku a dotazníkové šetření. Všechny tyto podklady slouží k návrhu marketingové strategie.
Abstract:
The thesis is regarding proposal of the marketing strategy of the concrete institution based on analysis methods of the internal and external environment of the company. Results of these methods are accompanied by interview with company management and survey questionnaire. All these underlying information serve to proposal of the marketing strategy.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2020
  • Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Marian Petrjanoš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING