Návrh marketingové strategie konkrétní instituce – Bc. Stanislava Stratilová
Bc. Stanislava Stratilová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Abstract:
Práce se zabývá návrhem marketingové strategie konkrétní instituce na základě metod analýz vnitřního a vnějšího prostředí podniku. Výsledky těchto metod jsou doplněné o rozhovor s vedením podniku a dotazníkové šetření. Všechny tyto podklady slouží k návrhu marketingové strategie.Abstract:
The thesis is regarding proposal of the marketing strategy of the concrete institution based on analysis methods of the internal and external environment of the company. Results of these methods are accompanied by interview with company management and survey questionnaire. All these underlying information serve to proposal of the marketing strategy.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Identifier:
https://is.sting.cz/th/of36d/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2020
- Supervisor: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Reader: Ing. Marian Petrjanoš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Strategická analýza podniku a návrh jeho dalšího rozvoje
Jan Škvařil