Ing. Miroslav Špalek
Bachelor's thesis
Cenová strategie a kvalita produktu
Pricing Strategy and Product Quality
Abstract:
Tato bakalářská práce přináší informace o kvalitě potravin na trhu. Autor popisuje situaci ze strany spotřebitele, prodejce a výrobce. Práce informuje o výrobním procesu, marketingu prodeje a neetickém jednání dominantních subjektů na trhu, které je jednou z příčin snižování kvality potravin. Detailní zpracování celé problematiky bylo doplněno aktuálními zjištěními, která vyplynula z provedené empirické …moreAbstract:
The bachelor’s thesis deals with information on the quality of foodstuffs on the market. The author describes the situation from the viewpoint of consumers, sellers, and producers. The bachelor’s thesis informs about the production process, marketing aspects of selling, and also about unethical behaviour of dominant key players on the market. Behaviour like this can be considered one of the causes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tbu3q/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Reader: Ing. Michal Blahout
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická