Jan Knejp

Master's thesis

Funkcionální renderer

Functional Paradigm in Renderer Design
Anotácia:
Cílem práce je navrhnout architekturu rendereru, který využívá funkcionální přístup k vykreslování trojrozměrné scény. V práci je popsána abstrakce, která imperativní seznam příkazů transformuje na funkci mapující vstupy na výstupy. Prototyp funkcionálního rendereru je také implementován a je změřen výkonnostní rozdíl mezi prototypem a nativní implementací.
 

Kľúčové slová

Funkcionální OpenGL Renderer
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 9. 2017
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eM5155

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 9. 2017
  • Vedúci: Mgr. Jan Vaněk, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bruno Ježek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové

University of Hradec Králové

Faculty of Informatics and Management

Master programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.
 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses w2qvag w2qvag/5
26. 9. 2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.