Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu – Bc. Radoslav PŮR
Bc. Radoslav PŮR
Master's thesis
Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu
Modern marketing methods used in C2C e-Commerce systems
Abstract:
Cílem dané diplomové práce bylo nalézt optimální kombinaci a užití aktuálně realizovaných a plánovaných marketingových přístupů v projektu Salón Umění a identifikovat jejich dopad na společnosti Grados CZ. Výsledkem práce je ucelený přehled o stavu projeku dané firmy a zároveň návrhy na zlepšení identifikovaných nedostatků. Pro konkrétní analýzu stavu vybraného projektu byl vytvořen návrh postupu a …moreAbstract:
The objective of my diploma thesis was to find out the right mixture and usage of realized and planned marketing methods and their expected impact on company business. The diploma thesis resulted in a compact summary of the company marketing effort as well as offered suggestions how to improve imperfections in given areas. For the particular analysis of the market competition I have created an overview …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 9. 2009
Accessible from:: 11. 9. 2009
Identifier:
12162
Thesis defence
- Date of defence: 13. 10. 2009
- Supervisor: Ing. Viktor Vojtko
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PŮR, Radoslav. \textit{Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/w2w3dq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PŮR, Radoslav. Moderní marketingové metody užité v C2C systémech internetového obchodu. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 09. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2009 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
On-line aukce reklamních pozic
Miloš Novotný -
Prosodická analýza textu (1C, 2C, 3C, 4C, 5C, 6C, 7C, 8C)
Karolína VOLOŠINOVÁ -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Analýza obchodování a jeho logistického zajištění v prostředí C2C a B2C při importu zboží z Číny
Jiří Přibyl -
Bakalářský absolventský koncert - 28.1.2021 a 7.4.2021
Michal Damborský -
Důvěra mezi subjekty transakce v elektronickém prostředí (C2C)
Miroslav Ludvík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights