Dominika Rafayová

Bakalářská práce

Blog ako nástroj self-promotion

Blog as a self-promotion Tool
Anotace:
Bakalárska práca sa zaoberá fenoménom blog a jeho využitím pre účely self-promotion. Teoretická časť ponúka náhľad do základnej problematiky blogu, ako aj možnosti jeho využitia v rámci marketingových komunikácií. V praktickej časti sú analyzované vybrané blogy podľa vopred určených kritérií. Taktiež bol uskutočnený výskum, ktorého cieľom bolo zistiť ako sú blogy vnímané užívateľmi internetu.
Abstract:
Bachelor thesis is focused on a phenomena of blog and its application as a means of self-promotion. Theoretical part provides insight into the fundamental problems of blog as well as possibilities of its application in the field of marketing communication. The practical part includes analyses of several blogs according to designated criteria. Also, a survey has been made with aim to discover how blogs …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 24. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rafayová, Dominika. Blog ako nástroj self-promotion. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace