Ing. Šárka Bártlová

Bachelor's thesis

Využití prostředků podpory prodeje v organizaci

Use of Promotion Means in a Company
Abstract:
Teoretická část práce popisuje integrovanou marketingovou komunikaci, její výhody a nevýhody, nástroje komunikačního mixu - reklamu, PR, osobní prodej, direkt marketing, ale především podporu prodeje, kde jsou charakterizovány výhody a nevýhody, cíle, význam, efektivnost a jednotlivé nástroje podpory prodeje. V praktické části jsem se zaměřila na analýzu společnosti Škoda Auto a.s., její marketingové …more
Abstract:
Abstract The theoretical section describes integrated marketing communications (IMC) and pros and cons of this approach; it focuses on corporate communication tools and techniques such as advertising, PR, personal selling, direct marketing and sales promotion in particular. For the latest mentioned, advantages and disadvantages, objectives, importance, effectiveness and individual sales support tools …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní