Pavel Petráš

Diplomová práce

Modely pro řízení světelných křižovatek

Models of Signal Controlled Intersections
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou návrhu a možnostmi řízení křižovatek. V úvodní části práce jsou rozebrány stávající možnosti jednotlivých metod. V práci se věnuji metodám pro pevné signální plány i pro dynamické signální plány. V další části práce se následně věnuji možnostem vyjádření zpoždění pomocí matematického modelu tvořeného pomocí lineárního programování.
Abstract:
Thesis analyzes possibilities of design of traffic assignment model. In the introduction part of thesis are current possibilities of traffic control (static and dynamic systems of traffic models). Next part of thesis is presenting expression of mathematical model with quantification of delay in linear programming model.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
  • Vedoucí: Dušan Teichmann
  • Oponent: Michal Dorda

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Fakulta strojní

Magisterský studijní program / obor:
Strojní inženýrství / Dopravní technika a technologie