Komunikace učitele ve skupině žáků s různými speciálně vzdělávacími potřebami – Lenka BUIGLOVÁ
Lenka BUIGLOVÁ
Bakalářská práce
Komunikace učitele ve skupině žáků s různými speciálně vzdělávacími potřebami
Communications teachers in the group of pupils with different special education needs
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku komunikace ve skupině žáků s různými speciálně vzdělávacími potřebami. Zvláště pak na dodržování zásad komunikace s těmito žáky. V teorwtické části vymezuji základní pojmy a systematicky uceluji specifika a zásady komunikace. V praktické části pomocí výzkumné metody pozorování zjišťuji v konkrétní skupině žáků, jak komunikace probíhá. Cílem této práce je …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on field of communication during learning in srrningchool work and it is especially aimed on major offences solved by communication with psychical deformed childern. The basic theoretical aspects of communication will be determid together with their consecutive application in examination situations. The current status of pedagogic worker will be identified by questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Identifikátor:
113631
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Lenka Holá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUIGLOVÁ, Lenka. Komunikace učitele ve skupině žáků s různými speciálně vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Speciální potřeby žáka s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Jana Imrichovská -
Speciální potřeby žáka s kombinovaným postižením v běžné základní škole
Hana KUBINGEROVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva