Bc. Monika HÁJKOVÁ

Master's thesis

Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů

Content Analysis of Automobile Manufacturers' Printed Advertising Strategies
Abstract:
Cílem této diplomové práce je popis obsahových sdělení tištěných reklam vybraných výrobců automobilů a analyzování rozdílu mezi manifestním a latentním obsahem reklamy za účelem identifikování reklamních a prodejních strategií jednotlivých značek a případné odhalení některých skrytých motivů. Práce je rozdělena na dvě části. První část teoretická se zabývá uvedením reklamy do širšího kontextu marketingu …more
Abstract:
The goal of this thesis is description of content of printed advertisings produced by chosen automobile manufactures and analysis of difference between manifest and latent motives in order to identify advertising and selling strategies of individual brands and prospective revelation of some hidden motives. This thesis is divided into two parts. The first theoretical part deals with advertising and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 3. 2015
Accessible from:: 6. 3. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Matúš Šucha, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HÁJKOVÁ, Monika. Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.3.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 6. 3. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakulta
 
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Theses w38grb w38grb/2
6/3/2015
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
7/3/2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.