Podstata konkurenční výhody minipivovarů a její komunikace – Gabriela Moravcová
Gabriela Moravcová
Diplomová práce
Podstata konkurenční výhody minipivovarů a její komunikace
The essence of the competitive advantage of microbreweries and its communication
Anotace:
Diplomová práce zkoumá podstatu konkurenční výhody deseti vybraných minipivovarů z Královehradeckého kraje. Cílem práce je identifikovat a diskutovat podstatu konkurenční výhody těchto minipivovarů. Zjistit, zda je vhodně komunikována cílové skupině zákazníků a je v souladu s trendy v oboru. Na základě takto stanoveného cíle jsou vytvořeny tři výzkumné otázky, jejichž odpovědi jsou v diplomové práci …víceAbstract:
The diploma thesis examines the essence of the competitive advantage of ten selected microbreweries from the Hradec Králové region. The aim of the thesis is to identify and discuss the essence of the competitive advantage of these microbreweries. Determine whether it is appropriately communicated to the target group of customers and is in line with industry trends. On the basis of the objective set …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94506
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2024
- Vedoucí: Stanislav Tripes
- Oponent: Jiří Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94506
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
Environmental Reporting in ESG - Competitive Advantage for International Companies
Jan Sýkora