Bc. Pavlína Adamcová

Diplomová práce

Komunikace v organizaci

Communication in Organization
Anotace:
Je komunikace uvnitř organizace důležitá? Proč se nezabývat jen marketingovou komunikací orientovanou na zákazníka (veřejnost)? Souvisí vnitropodniková komunikace s produktivitou práce? Co je to firemní kultura? Na tyhle a další otázky vám poskytnou odpověď následující stránky. Teoretická část práce nabídne pohled do problematiky komunikace v organizaci, praktická část pak příklad průzkumu fungování …více
Abstract:
How important is the communication within an organization? Why not to concentrate only on customer orientated marketing communication? Is the corporate communication related to the work productivity? How can we define corporate culture? These questions should be answered by following pages. The theoretical part concentrates on the communication within an organization, the practical part offers a survey …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma