Management kvality ve firmě AHOLD Czech Republic, a.s. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky – Alžběta BUTOROVÁ
Alžběta BUTOROVÁ
Bachelor's thesis
Management kvality ve firmě AHOLD Czech Republic, a.s. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky
Quality Management in the Company AHOLD Czech Republic, a.s. Focussed on Customer Relationship Management
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá managementem kvality ve společnosti AHOLD Czech Republic, a.s. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část se zaměřuje na literární zdroje, které se věnují základním pojmům managementu kvality, koncepcím systému řízení kvality a principům managementu kvality. V praktické části je představena společnost AHOLD …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with quality management in Ahold Czech Republic, a.s. focused on customer relationship management. The thesis is divided into two parts. The theoretical section concentrates on literary sources focused on basic terms of quality management, concepts and principles of quality management. The practical part introduces AHOLD Czech Republic, a.s. (thereinafter Ahold). There is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2013
Accessible from:: 17. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUTOROVÁ, Alžběta. \textit{Management kvality ve firmě AHOLD Czech Republic, a.s. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/w3ima2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BUTOROVÁ, Alžběta. Management kvality ve firmě AHOLD Czech Republic, a.s. se zaměřením na řízení vztahů se zákazníky. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická