Ing. Veronika Charousová

Bakalářská práce

Komunikační nástroje VŠFS k oslovování veřejnosti

Communication Tools of VŠFS for Addressing the Public
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je identifikovat a popsat komunikační nástroje VŠFS vhodné k oslovování veřejnosti při výběru vzdělávacího zařízení. Teoreticko-metodologická část se zabývá významem vzdělání a současnou situací na trhu vzdělávacích zařízení v České republice. Práce zdůrazňuje význam strategického marketingového řízení, segmentaci trhu a možné nástroje marketingové komunikace v oblasti školství …více
Abstract:
The subject of the thesis is to identify and describe the most favorable communication tools that can be used by VŠFS for addressing the public during their selection of an educational institution. The theoretical and methodological part describes the importance of education and the present situation in the market of educational institutions in the Czech Republic. The thesis emphasizes the role of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace