Využití terapeuticko-formativních přístupů u žáků Základní školy praktické Kladno v rámci projektu škola příležitost – Vendula Skopalová
Vendula Skopalová
Master's thesis
Využití terapeuticko-formativních přístupů u žáků Základní školy praktické Kladno v rámci projektu škola příležitost
Usage of therapeutic-formative aproaches with students of practis basic school kladno in project School=purposes
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na využití terapeuticko-formativních přístupů u žáků základní praktické školy. V teoretické části se zaměřuje na žáky se sociálním znevýhodněním, na jejich vzdělávání a faktory ovlivňující jejich chování. Dále zde definujeme terapeuticko-formativní přístupy. V praktické části je proveden kvantitativní výzkum a výzkum ohniskových skupin, které jsou stěžejní pro závěrečnou …moreAbstract:
Diploma work is focused for usage therapeutic-formative aproaches with students of practis basic school. Teoretical part is focused for children with educational needs and their education and factors which interacting their behaviour. Practical part contains quantitative research and research of focus group. Researches are important for last part which is project School=purposes
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2009
- Supervisor: Martin Dominik Polínek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKOPALOVÁ, Vendula. \textit{Využití terapeuticko-formativních přístupů u žáků Základní školy praktické Kladno v rámci projektu škola příležitost}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Pedagogická fakulta. 2009. Available from: https://theses.cz/id/w3qwbz/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMaster programme / field:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights