Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací - specificky metoda Mystery shopping – Ing. Richard Unruh
Ing. Richard Unruh
Bachelor's thesis
Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací - specificky metoda Mystery shopping
Role of market research in marketing strategy and informations system - specifically the Mystery Shopping method
Anotácia:
Pro úspěšné řízení podniku jsou potřeba aktuální, optimálně průběžné informace z trhu. V případě, že se jedná o výrobní podnik nebo poskytovatele služeb, osvědčil se výzkum trhu technikou Mystery Shopping. Zpracovatel výzkumu vystupuje ve vztahu k prodejní síti v roli potenciálního zákazníka. Zjištěné zkušenosti z prodejních míst zaznamenává do dotazníků a následně je statisticky vyhodnocuje. Statistika …viacAbstract:
To operate a business successfully, current data are needed, the fresher the better. As regards businesses that consist of manufacturing or providing services, a type of market research called Mystery Shopping has proved very efficient, when the researcher actually plays the role of a costumer. As such, he/she collects data all through the vending network, fills them in a questionnaire and analyzes …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jk9vh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedúci: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace tradičních asijských léčebných metod v lázeňství a wellness
Olha Masyra -
Aplikace ekologického managementu v hotelech v České republice
Daria Dychko -
Aplikace programového algoritmu pro nastavení parametrů injektoru při exponenciálně klesající rychlosti podání kontrastní látky u výpočetní tomografie
Tomáš Vendiš -
Návrh a aplikace vzdělávacích lekcí finanční gramotnosti v rámci informačního vzdělávání uživatelů v Knihovně Kroměřížska – přísp. org.
Kamila Brablíková -
Customer lifetime value
Jakub Bendula -
Posouzení konkurenční pozice podniků Starbucks Coffee, Costa Coffee a Ovocný Světozor na českém trhu
Lucie Myšková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal