Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací - specificky metoda Mystery shopping – Ing. Richard Unruh
Ing. Richard Unruh
Bakalářská práce
Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací - specificky metoda Mystery shopping
Role of market research in marketing strategy and informations system - specifically the Mystery Shopping method
Anotace:
Pro úspěšné řízení podniku jsou potřeba aktuální, optimálně průběžné informace z trhu. V případě, že se jedná o výrobní podnik nebo poskytovatele služeb, osvědčil se výzkum trhu technikou Mystery Shopping. Zpracovatel výzkumu vystupuje ve vztahu k prodejní síti v roli potenciálního zákazníka. Zjištěné zkušenosti z prodejních míst zaznamenává do dotazníků a následně je statisticky vyhodnocuje. Statistika …víceAbstract:
To operate a business successfully, current data are needed, the fresher the better. As regards businesses that consist of manufacturing or providing services, a type of market research called Mystery Shopping has proved very efficient, when the researcher actually plays the role of a costumer. As such, he/she collects data all through the vending network, fills them in a questionnaire and analyzes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jk9vh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
UNRUH, Richard. \textit{Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací - specificky metoda Mystery shopping}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/w3sc6d/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace ekologického managementu v hotelech v České republice
Daria Dychko -
Aplikace programového algoritmu pro nastavení parametrů injektoru při exponenciálně klesající rychlosti podání kontrastní látky u výpočetní tomografie
Tomáš Vendiš -
Tvorba webové aplikace pro srovnání Blackova-Scholesova modelu a binomického modelu ve vazbě na finanční trhy
Jiří Černý -
Návrh a aplikace vzdělávacích lekcí finanční gramotnosti v rámci informačního vzdělávání uživatelů v Knihovně Kroměřížska – přísp. org.
Kamila Brablíková -
Návrh UX designu webové aplikace pro vyhledávání práce studenty
Karolína Kohlová -
Posouzení konkurenční pozice podniků Starbucks Coffee, Costa Coffee a Ovocný Světozor na českém trhu
Lucie Myšková -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová