Využití výchov jako podpůrného a motivačního prostředku ve výuce prvopočátečního čtení a psaní – Veronika ZAPLETALOVÁ
Veronika ZAPLETALOVÁ
Diplomová práce
Využití výchov jako podpůrného a motivačního prostředku ve výuce prvopočátečního čtení a psaní
Utilization of education as a promotive and motivational instrument during lessons of basic level of reading and writing
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku mezipředmětových vztahů v prvopočátečním čtení a psaní. Spojením předmětů se snaží podpořit, zlepšit a usnadnit žákům nácvik čtení a psaní. Diplomová práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje přiblížení dané problematiky na základě prostudované literatury. Snahou je poskytnout čtenáři základní vhled do dané problematiky …víceAbstract:
The content of graduation theses is problematics of subject relations in a basic level of reading and writing. The main point of work examine if connection of subjects could help pupils to improve and simplify practising reading and writing. Graduation theses is divided into two parts, teoretical and practical one. The intention of the teoretical part is in bringing subject relation problematic closer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 4. 2011
- Vedoucí: Mgr. Kamila Beránková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZAPLETALOVÁ, Veronika. \textit{Využití výchov jako podpůrného a motivačního prostředku ve výuce prvopočátečního čtení a psaní}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/w3vieg/.
Jak správně citovat práci
ZAPLETALOVÁ, Veronika. Využití výchov jako podpůrného a motivačního prostředku ve výuce prvopočátečního čtení a psaní. Ústí nad Labem, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Uč. pro 1.st. ZŠ a SpŠ+ 6 specializací
Práce na příbuzné téma
-
Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení
Jana SKRBKOVÁ -
Výskyt čtenářských nedostatků ve třídách vyučujících metodou analyticko-syntetickou a metodou genetickou
Petra ANDĚLOVÁ -
Využití analyticko-syntetické metody a metody Sfumato při práci s žáky s parciálními poruchami
Lucie ŠROMOVÁ -
Srovnání analyticko-syntetické a genetické metody výuky čtení v kvalitě čtenářského projevu žáků na prvním stupni ZŠ
Tereza Pavlíková -
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
Soňa ČEPLOVÁ -
Analyticko-syntetická metoda výuky počátečního čtení v soudobé škole a její proměna
Eva PAULEROVÁ -
Komparace analyticko-syntetické a genetické metody ve výuce na 1. stupni ZŠ
Hana CHLUMSKÁ -
ZPRACOVÁNÍ ANALYTICKO-SYNTETICKÉ METODY ČTENÍ V UČEBNICÍCH OD NAKLADATELSTVÍ SPN, ALTER A TAKTIK
Edita FLORIÁNOVÁ