Kamila Voldřichová

Master's thesis

Strategický re-branding a repositioning brokerjet Česká spořitelna

Strategic rebranding and repositioning of brokerjet České spořitelny
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl zanalyzovat průběh rebrandingu a repositioningu společnosti brokerjet České spořitelny. V teoretické části rozebírá tyto dvě oblasti s důrazem na marketing značky a popis vytváření positioningu. Praktická část začíná představením firmy a jejích produktů, dále seznamuje čtenáře s konkurencí společnosti na trhu v ČR a Rakousku. Klíčovou částí práce jsou poslední kapitoly …more
Abstract:
The thesis aims to analyze rebranding and repositioning of brokerjet České spořitelny. The theoretical part deals with these two marketing areas with special focus on brand marketing and process of creating company's positioning. The practical part begins with introduction of the company and its products, further on explains its competitors within Czech Republic and Austria. Last chapters form the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 10. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2014
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Tomáš Sadílek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/60469